اسلایدر

لمپارد و کول همچون دروگبا می روند؟
هواداران چلسی

به نظر می رسد اشلی کول و فرانک لمپارد با شرایطی چون فصل گذشته دیدیر دروگبا رو به رو خواهند بود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، باشگاه چلسی و رومان آبراموویچ به نظر نمی رسد که قانون تمدید قراردادهای بازیکنان بالای 30 سال خود در مقابل فرانک لمپارد و اشلی کول تغییر نداده و پیشنهادی بیشتر از 1 سال به آنها ارائه کند.

لمپارد و اشلی کول که هر دو از بازیکنان محبوب و موثر چلسی به شمار می روند و قراردادشان در تابستان سال آینده به پایان می رسد شاید مجبور به ترک استمفوردبریج شوند.

آبراموویچ که می خواهد رفتار منچستریونایتد با بازیکنان بالای 30 هاش را در چلسی عملی کند به بازیکنانش پیشنهادی بیشتر از 1 سال نخواهد کرد و ستاره هایی چون کول و لمپارد نیز با دیگران فرقی نخواهند داشت.

لمپارد 34 ساله در حالی با پیشنهاد هفتگی 250.000 پوند  از دو باشگاه چینی  روبه رو شده است که یکی از آنها شانگهایی است که دروگبا و آنلکا را پیش از این در تیمش داشته است.

دیوید بکهام ، که پایه گذار حضور ستاره های فوتبال در فوتبال آمریکا بوده است نیز بدش نمی آید تا بتواند با قراردادی 2 یا 3 ساله ، لمپارد را به ال ای گلکسی ببرد.

یک منبع از باشگاه چلسی به سایت خبری سان گفت :" فرانک و اشلی هنوز برای باشگاه مهم هستند ، اما اگر می خواهند بمانند باید با قوانین باشگاه کنار بیایند."

وی همچنین گفته است :" دروگبا نیز فصل گذشته با قراردادی یک ساله رو به رو شد و باید انتخاب می کرد که آن را قبول کند یا برود ، مالک باشگاه ( آبراموویچ ) خیلی واضح روشن بیان کرده است که با لمپارد و کول هم اینگونه خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:لمپارد و کول همچون دروگبا می روند؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری